0

کرسٹیانو رونالڈو نے ایک اور اعزاز اپنے نام کرلیا

ریاض: دنیائے فٹبال کے کامیاب ترین اسٹرایئکرز میں سے ایک کرسٹیانو رونالڈو نے اپنے شاندار کیریئر میں ایک اور سنگ میل عبور کر لیا۔ 39 سالہ رونالڈو نے سعودی پرو لیگ کا آل ٹائم اسکورنگ کا ریکارڈ توڑ دیا ہے۔
سیزن کے اپنے آخری میچ میں دو گول کرنے کے ساتھ کرسٹیانو رونالڈو کے گول کی تعداد 35 تک پہنچ گئی ہے اور اس نے 2019 میں عبدالرزاق حمداللہ کے 34 گولز کی تعداد کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔
ریکارڈ توڑ کارکردگی کے بعد وہ سوشل میڈیا ایکس پر ایک بیان ٹوئٹ کیا۔ انہوں نے کہا کہ میں ریکارڈز کا پیچھا نہیں کرتا، اس کے برعکس، ریکارڈز میرے پیچھے چلتے ہیں۔ النصر نے سیزن کو دوسرے نمبر پر رہتے ہوئے سیزن کا اختتام کیا۔ وہ اپنے حریف الہلال کو پیچھے چھوڑ گئے، جنہوں نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور 34 میچوں کے سیزن میں ایک بھی میچ نہیں ہارا۔
پرتگال کے رونالڈو نے اپنی صلاحیت کا مظاہرہ کیا اور 11 مرتبہ اپنے ساتھی کھلاڑیوں کو گول کرنے میں مدد کرنے کے ساتھ سعودی پرو لیگ میں ٹاپ اسکورر بنے ۔
پانچ بار چمپئنزلیگ کے فاتح نے 2023 میں النصر میں شمولیت اختیار کی اور لیگ میں انقلاب برپا کر دیا۔ ان کی آمد نے خلیجی خطے میں یورپ کے بڑے ناموں کی آمد کی راہ ہموار کی، جن میں کریم بینزیما، نیمار جونیئر اور ریاض مہراج شامل ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں